2009. október 2., péntek

Megfertőztek...

Annyira belelkesültem azon, hogy a többi keresztszemezős blog tagjai általában legalább 3-4 művön dolgoznak egyszerre (vagy felváltva), hogy én sem bírtam tovább, és úgy döntöttem, én is belefogok másba is. Két szépségre szűkült le a kör, viszont mivel nem tudok köztük dönteni, valószínűleg az elkövetkező napokban mindkettőt elkezdem... természetesen a Montecristót nem fogom hanyagolni, továbbra is az lesz a fő művem, de mellette ezzel a kettővel is haladni fogok apránként. Az egyik egy HAED, a Unicorn Dream:



A másik pedig egy saját, szintén fotóból konvertálva, a Puerto Rico-i El Conquistador szálloda udvara... amikor megláttam ennek a képnek a színeit, menthetetlen voltam:



Úgyhogy mostantól kezdve ezekről a képekről is folyamatosan jelenteni fogok :)

2 megjegyzés:

  1. I saw your post on the HAED blog and cant wait to see future updates of Unicorn Dream. Its beautiful

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képeket választottál!
    Kíváncsi leszek majd a haladásokra!

    VálaszTörlés