2018. május 12., szombat

Arrow 133

No comment. :DDDD


2 megjegyzés:

  1. Ez igen! Gratulálok ehhez a nagy munkához!
    Amikor belekezdtem az én HAED-em hímzésébe, eljutottam hozzád is. Meglepődve láttam, hogy színenként hímzel, számomra ez olyan elképzelhetetlen. Egy ekkora anyagot folyton forgatni.
    De igazad volt, nem rossz ez a technika, a hímzés vége meg nagyon látványos lett.
    Mekkora a végső méret? Kereteztetni fogod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, csak most láttam a kommentedet, valamiért már nem kapok értesítést az újakról... Mindenesetre köszi a gratulációt! :D A kerettel együtt 61x61 centi lett, és sikerült egy nagyon tuti zöldeskék keretet találnom hozzá! Arról is lesz majd kép, amint sikerül végre vaku nélkül is normális éles képet csinálnom róla :D
      A színenkénti hímzés, főleg úgy, hogy a legnagyobb színeket hagyom a végére, hihetetlenül bejött :D A több mint 131000 öltésnyi 939-es sötétkék meg se kottyant (pedig korábban valószínűleg ráuntam volna), mert ahogy haladtam vele, magát a színt szinte nem is vettem figyelembe, csak azt láttam, hogy újabb és újabb részleteket ad a képbe, ráadásul így már a mintát se kellett követnem meg számolgatnom, csak az üres helyeket kellett szépen betölteni :D Szóval ettől a módszertől tuti nem fogok ezek után sem eltérni :D

      Törlés