2009. szeptember 22., kedd

Hát én is mutogatni kezdek...

Már hosszú évek óta elkapott a keresztszemes hímzés láza, és felbuzdulva mások blogjain úgy döntöttem, én is a világ elé tárom műveimet, illetve a készülésük folyamatát. Keresztszemezés terén határozottan megalomániás vagyok, a nagyméretű faliképek mellett horgonyoztam le. A jelenlegi munkámat majdnem napra pontosan három éve kezdtem el, azóta is gyakorlatilag kihagyás nélkül folyamatosan csinálom, de a méretét tekintve még legalább ennyi időbe fog telni, míg elkészül. A képet a Stitch Crafts Gold nevű fantasztikus progival alakítottam mintává. Remélhetőleg majdnem pontosan így fog kinézni, ha elkészül:




És néhány állapotfotó a folyamatról:

Így kezdődött (2006. szept. 11.):




Karácsonykor (2006. december 24.):



Újabb két hónap múlva Santiago haja már elkezdett körvonalazódni (2007. február 25.):



További állapotfotók holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése