2009. november 15., vasárnap

Három az egyben/Three in one

Ez van, ha hét közben lusta vagyok helyzetjelentést adni... A Montecristóból már csak néhány öltés választ el az "amor"-tól :)

This happens when I'm lazy to bring an update during the week... In Montecristo I'm just a few stitches away from "amor" :)



Az egyszarvú is halad, csak az a kár, hogy a képen egyszerűen nem akarnak látszani azok az árnyalatok, amik élőben nagyon is jól kivehetőek.

The Unicorn is making progress as well, I'm only sorry that the different shades are simply not as visible on the photo as they really are.



A Gaudí pedig... még mindig sok 820-as van hátra, az eddigi tempót nézve még kb. két hét, mire belefogok a második színbe.

As for Gaudí... I still have a lot of 820 left, judging by my current speed it will take about two more weeks before I can start using the second color.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése