2010. január 2., szombat

Ember tervez.../The best laid plans...

Nem gondoltam volna, hogy ez a helyzetjelentés már nem fér bele 2009-be, de hát csak így alakult. Hímezni is jóval kevesebbet sikerült, mint eredetileg terveztem, de hát jobb a kevés, mint a semmi. Ez a helyzet egyszarvú- és Gaudí-fronton:

I didn't think this progress report wouldn't fit in 2009, but that's how it happened. I couldn't stitch as much as I wanted to, but better less, than nothing. So this is what the Unicorn and Gaudí looks like now:



A Gaudínál látványosabb a haladás, már csak kb. 1/3-a van hátra a 9. oldalnak.

I made better progress with Gaudí, I only have about 1/3 left of page 9.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a szinei!
    Kíváncsi leszek a végére :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Sajnos a vége még jó messze van egyelőre! :)

    VálaszTörlés
  3. Hú de szépek ! Ennyi mindent varrni egyszerre.... :)

    VálaszTörlés
  4. Fóka, köszi! Az Our friends' Haed Sal blog a hibás mindenért, annyian írták ott, hogy egyszerre ennyit meg annyit csinálnak, hogy nem bírtam tovább én sem, és muszáj volt ezekbe is belekezdenem! :)

    VálaszTörlés
  5. Legszívesebben én is belefognék már a buborékosba, de akkor a másik hanyagolva lenne. Így is gondolkozom mit csináljak, mert kb 7-10 napra korházba megyek, és oda nem merem bevinni a Head-et, nehogy lába kéljen... Kénytelen leszek hozzákezdeni egy Lanerte-hoz, a maszkos, bizti ismered :)

    VálaszTörlés
  6. Igen, ismerem, és tényleg gyönyörű, ráadásul szerencsére nem is olyan nagy, mint egy Haed... Egyébként nekem is jókora gondot okoz, hogy mindegyik hímzésre tudjak időt fordítani... még jó, hogy tévézés közben szoktam hímezni, így beosztom, hogy melyik sorozat alatt melyiket hímzem :D

    VálaszTörlés