2010. szeptember 20., hétfő

Ma van a nagy nap.../Today is the day...

Ma végre elkezdődik a negyedik évad, és bár én csak holnap látom a részt, bemelegítésként szinte egész múlt héten chuck a Chuckon dolgoztam, még szegény Montecristót is hanyagoltam a hétvégén! De legalább látszik a haladás, Sarah ruhájának nagy része elkészült, már csak a szilánkok mögötti részek vannak hátra. És ezzel így elértem egy újabb mérföldkőhöz is: elfogyasztottam a második motring 310-es fonalat, durván 14500 öltés jött ki belőlük. Ha így haladok, a PCStitch által megadott 18 motring helyett elég lesz 10! :)

Season 4 finally starts tonight, and even though I'm only going to see the episode tomorrow, last week I've been working almost exclusively on Chuck, as a warm-up, I've even neglected my poor Montecristo last weekend. But at least the progress is really obvious, I've completed most of Sarah's dress, I only have the parts behind the glass shards left. And this also brought me to another milestone: I've used up my second skein of 310, stitching roughly 14500 stitches with it. If I can keep up like this, I'll only need 10 skeins instead of the 18 that PCStitch indicated! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése