2012. november 30., péntek

Chuck és a 938/Chuck vs. the 938

Hát végre belefogtam! Már nagyon vártam, és pár hetet el is fogok tölteni vele, mert 21654 öltés van belőle, főleg a kontúrvonalakban :)) Chuck haja és szemöldöke máris sűrűbb lett, és a szeme is egy kicsit jobban néz ki, mint eddig :)))

So I've finally started it! I've really been looking forward to it, and I'm gonna spend a few weeks with it, since there are 21654 stitches in the wip, mostly in the contours :)) Chuck's hair and eyebrows already got a little thicker, and his eyes look a bit better too :)))


4 megjegyzés:

  1. A kis borzas hajú! :D:P
    Jól haladsz! Nekem van egy befejezni való kézimunkám, aztán gyorsan (időben meglegyen) meg akarom csinálni a kihúzottam (baráti kör) ajándékát. X szemes lesz. Utána jönnek a folyamatban levők... :)
    Jaaa, és végre tudom tovább nézni a sorozatot!!! Op.rendszerem ki lett cserélve, így most már száguldok a neten! :P :D

    VálaszTörlés
  2. Éljenéljenéljen! :DDDD Melyik résznél hagytad abba?

    VálaszTörlés
  3. Úgy emlékszem a 2. évad 2. részének a közepénél tarthattam, mikor végleg feladtam a harcot a gép ellen. Eddig próbálkoztam végezni a feladataimat. De a múlt héten érkeztünk el arra a pontra, h azt mondtam én már nem bírom tovább (1 oldalas házidogát nem tudtam megcsinálni). Kifakadtam az öcsémnek, ő pár napig a neten utánajárt, aztán rátöltötte a Windows 7-et. :D Azóta aranyélet, csak meg kell szokni az újdonságokat, és ennyi!!! :D:D

    VálaszTörlés
  4. Szuper! :)))) a 2. évad egyébként még az elsőnél is jobb, a két abszolút kedvenc részem a 2x04 és a 2x10. De a többi is nagyon tuti! :)))

    VálaszTörlés