2014. január 6., hétfő

A távoli jövő zenéje/The music of the distant future

Ez van velem, ha meglátok egy kimondottan jó képet valami nagy kedvencemről, akkor muszáj megcsinálnom mintának... Így történt ez tegnap Dr. Horrible-lal is. Mindenesetre ezúttal igyekszem több önkontrollt gyakorolni, mint az Arrow esetében, és kibírni, hogy leghamarabb csak nyáron kezdjem el ezeket a gyönyörű képeket... ahogy még azon is vacillálok, hogy külön hímezzem és kereteztessem-e őket, vagy egymás mellé, és egy keretbe menjenek majd? Mindegy, bőven van még időm eldönteni :D

This is what always happens to me, when I see a really good picture of one of my big favorites, I just have to convert them into a pattern... That's what happened again yesterday with Dr. Horrible. Anyway, this time I'm gonna try to practice more self-control than with Arrow, and resist starting these beautiful pictures before the summer... I also can't decide between stitching and framing them separately, or putting them together, in one frame? Never mind, I have plenty of time to decide it :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése