2015. január 18., vasárnap

Ráncfelvarrás/Face lift

Mivel 2015 a változás éve nálam, úgy döntöttem, folytatom a sort, és a menetrendváltás után egy kicsit a blog külsejét is felfrissítem. Néhány ötletet Ewa blogjáról vettem, mint a külön oldalt a már kész munkákról, és a nagyon tuti százalékmérőt a folyamatban lévőkhöz. Ezen kívül csatlakoztam az IHSW-hez is (több infóért katt az oldalsávban a cuki kis rákra) és a WIPocalypse-hez is, ez utóbbi szintén külön oldalt kap majd itt a blogon, mivel a bejegyzések és a haladás havi összefoglalása lesz. Szóval ezekre számíthattok itt az elkövetkező pár napban, míg a blog felveszi végleges új formáját :)))

Since 2015 is the year of change for me, I've decided to continue in this vein and after the schedule change I refreshed the blog's look as well. I took some ideas from Ewa's blog, like the separate page for finished pieces and the awesome percentage meter for the wips. I've also joined IHSW (for more info click on the cute little crab in the side bar) and WIPocalypse, this one will also get a separate page here since it'll mostly be a monthly summary of all my progress posts. So these are the changes you're gonna see here in the next couple of days until the blog reaches its final new form :)))

2 megjegyzés:

  1. Amikor először olvastam ezt a bejegyzést, nem értettem. Nem találtam a változást.
    A rákot megtaláltam, de sajnos nem értek angolul.
    Éés most!!! megtaláltam!!!
    Nagyon jó összefoglalók! Nekem nagyon tetszik!! Nagyon jó így egyben is látni.

    VálaszTörlés
  2. Az IHSW lényege az, hogy havonta egy adott hétvégén "elmész remetének", vagyis elvonulsz, és hímzel, mint a kisangyal :DDDD És persze becsekkolsz az oldalon, hogy a többi IHSW-ző is láthassa a haladást. A WIPocalypse is hasonló, ott minden hónapban teliholdkor kell becsekkolni az egész havi haladással. Nagyon motiváló :)))))

    VálaszTörlés