2015. augusztus 14., péntek

Chuck és a 906/Chuck vs. the 906

Bár a legutóbbi kör után még vacilláltam, hogy folytassam-e a konfettivel vagy tudjam le gyorsan az egyszarvúból kimaradt színeket, végül a konfetti mellett döntöttem. Túlságosan élvezem, hogy egy teljes körrel kb. két és fél hét alatt végzek! :))) Szóval ezen a héten 21 öltésnyi 906 volt soron, szerencsére szinte az egész a Buy More feliratba ment!

After last round I've still debated whether I should continue with the confetti or go back to finish off the Unicorn's leftover colors, but I ended up choosing the confetti. I enjoy it way too much that I can finish a full rotation in about two and a half weeks! :))) So this time I've put in 21 stitches of 906, fortunately almost all of them went into the Buy More sign!

Előtte/before:


Utána/after:


2 megjegyzés:

  1. Először nem tudtam milyen feliratról beszélsz :) Aztán rájöttem :D és megtaláltam az öltéseket.... :P :D

    VálaszTörlés