2018. október 13., szombat

Hát ez meg hogy történt meg?/How did this happen?

Nagyon ritkán fordul elő, hogy mintát veszek, olyat meg főleg nem szoktam, amiben száröltések is vannak... de ezt annyi helyen láttam szebbnél szebb színekben és variációkban, hogy nem tudtam ellenállni, muszáj volt elkezdenem! :D

It happens extremely rarely that I buy a pattern, especially not one that has backstitching in it... but I've seen so many people stitch it in such beautiful colors and variations that I just couldn't resist, I had to start it!



Igen, a Death by Cross Stitch-ről van szó a Long Dog Samplers-től. Ez a fajta stílus egyébként teljesen távol áll tőlem, de ebben volt valami, ami nagyon megfogott! :DD DMC Color Variations 4025-ös fonallal kezdtem el. Igen, a kékek már megint... :DDDD

Yeah, it's Death by Cross Stitch by Long Dog Samplers. It's not my regular style at all, but there's just something in it that grabbed me! :DD I've started it with DMC Color Variations 4025. Yep, it's those blues again... :DDDD



Körönként 1 szálat fogok hozzáadni, mert itt az egyszerre egy szín hozzáadása nem fog működni :DDDD

I'm gonna add 1 length of thread per rotation, since finishing off one color at a time doesn't work here :DDDD

2 megjegyzés: