2012. április 20., péntek

Chuck és a konfetti, folyt./Chuck vs. the Confetti, cont.

Kezdek ennek az árnyalatnak is a végéhez érni. Ezen a héten már a Nerd Herd tagjainak fejét és a hátuk mögötti teret szurkáltam, ezután már csak a maradék keret van hátra és a szöveg a poszter alján :))

I'm getting closer to finishing this shade too. This week I've been stitching the head of the members of the Nerd Herd and the background behind them, all I have left is the rest of the frame and the text at the bottom of the poster :))


6 megjegyzés:

  1. Én nem bírnám így csinálni!Irigylem,hogy egyszerre ennyi képpel haladsz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)) Nekem meg nagyon bevált ez a módszer, azt hiszem, innentől az összes jövendő hímzésemet színről színre fogom csinálni.

    VálaszTörlés
  3. áá, nem én lettem az első kommentelő!! :D:P
    Isszonyatos, ahogy haladsz! Jajj, megint meg kell néznem egy részt! :D

    VálaszTörlés
  4. Motivál a látvány a nézésre? ;DDD Egyébként melyik résznél tartasz már?

    VálaszTörlés
  5. Igen! :D A 7. következik :D Tudom,h az még az eleje, de nem én rendelkezem az időmmel...:( Meg hát varrni is kell valamikor, s én filmnézés közben nem tudok. :)

    VálaszTörlés
  6. Ááááááá, Chuck vs. the Alma Mater, az egyik kedvenc részem! (Én csak eredetiben tudom az epizódcímeket, a magyarokat soha nem jegyeztem meg :DDD) Én szinte minden film/sorozat közben hímzek, kivéve a Chuck-ot, az alatt egyszerűen nem megy :DDD

    VálaszTörlés