2014. augusztus 14., csütörtök

Hát ez tényleg szomorú.../This is really sad...

Mármint az, hogy úgy tűnik, nyáron tényleg képtelen vagyok rendszeresen feltenni a képeket! Bár most azért van egy jó kifogásom, belefogtam egy vad ötletbe, amit majd később részletezek. Mindegy, addig is íme a Gaudí: a konfetti ellenére azért lassacskán haladok :)))

I mean that I can't seem to post the pictures regularly during the summer! Although I do have a pretty good excuse this time, I've had a wild idea that I'm gonna talk about later. Anyway, until then here's Gaudí: in spite of the confetti I'm making some progress :)))






2 megjegyzés:

  1. Azért még jó, hogy egyszerre több képet is fel lehet tenni. :)

    Én is nagy elmaradásban voltam a bejegyzésekben. Most pótoltam és szeretnék újra rendszeres résztvevő lenni. És téged figyelni! :P :)

    VálaszTörlés