2014. december 27., szombat

Szülinap után/After the birthday

Hát, a múlt héten csak két színt sikerült befejeznem, viszont hála az ünnepeknek, ezen a héten hozzá tudtam adni egy egész színt! Az arcok szépen színesednek, és Felicity már lassan kezd felismerhető lenni! :)))) Tehát a jelenlegi állás 561 öltés 414 és 563 öltés 3790 után:

Well, last week I only finished off two colors, but thanks to the holidays I managed to finish off another one this week! The faces are becoming more colorful, and Felicity slowly starts to become recognizable! :)))) So the current status after 561 stitches of 414 and 563 stitches of 3790:



Ehhez pedig még hozzájött a héten 570 öltésnyi 613:

And after 570 stitches of 613 added this week:


4 megjegyzés:

  1. Bírom ezt a Felicity-t :)
    Amúgy az éjjel végeztem az első évaddal....

    VálaszTörlés
  2. Ezaaaaazzzzz!!! :DDD És hogy tetszett? Én még azóta is szegény Tommy-t gyászolom, nagyon bírtam a búráját! :DDDD És a második évad az elsőnél is izgibb! Ami meg a mostani harmadikat illeti... úgy mentek el szünetre, hogy a nézősereg a haját tépte! :DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Meglepődtem, hogy Tommy meghalt. És sajnáltam is. Kíváncsi vagyok a folytatásra, majd mikor időm engedi folytatom. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem fogsz csalódni benne! :)))

    VálaszTörlés