2015. július 30., csütörtök

Dogwood Chapel 007

Azt hiszem, ez volt az utolsó hét, hogy egyszerre több színt csinálok. Teljesen elszórva vannak a szemek, és a lassú haladás hihetetlenül idegesít! Úgyhogy a következő körtől már csak heti 1 szín lesz, még ha így még lassabban készülök is majd el! Az e heti adag 7-7 szem 225, 818, 3328 és 3354 volt.

I think this was the last week where I finished off more than one color. The stitches are all over the place, and I can't tell how much the slow progress annoys me! So starting next round there'll be only one color per week, even if I'll finish the wip even slower! This week's amount was 7-7 stitches of 225, 818, 3328 and 335.

Előtte/before:



 Utána/after:


5 megjegyzés:

  1. Azt elfelejtetted megmutatni, hogy fényképezed le a munkákat! Pár x-et megtaláltam még így is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagy mi, kiterítem a szőnyegre, kisimítom, és föléállok a géppel. :) Aztán addig csattogtatom, amíg sikerül egy viszonylag éles képet csinálnom :D

      Törlés
    2. Értem! Azért nem értettem, mert elfelejtettem, h én vaku nélküli telefonnal fényképezek, és ezért nem csinálhatom így a képet. (beárnyékolok) Talán majd egyszer-egyszer elkérem a húgom gépét.

      Törlés
  2. Wow, it does seem frustrating to be all over the place.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marihun2015. augusztus 11. 22:46

      It is, but I can handle it in such small doses :D And this way I can get the most annoying part of stitching out of the way right at the beginning :)))

      Törlés