2016. október 5., szerda

Arrow 099

Újabb kék! Ezúttal a háttér mellett a dzsekikbe is jutott 2476 öltésnyi 930.
Most, hogy a Gaudíval végeztem, és látva, hogy ebből a műből már "csak" 22 szín van hátra (na ja, az egész kép kb 88%-a), elkapott a vágy, hogy ez legyen a következő, amit befejezek, mégpedig 2017 végéig! Vajmi kevés rá az esély, hogy sikerüljön, de azért megpróbálom, hátha összejön! :D Elvégre a Gaudít is 3 hónappal hamarabb sikerült megcsinálni! :D Ennek érdekében úgy döntöttem, hogy a Flash vs. Arrow poszter kivételével az összes többi képet pihentetem. Mondjuk az a pár öltés képenként nem vett el olyan rengeteg időt, de valahogy nem volt akkora kedvem hozzájuk, amikor arra gondoltam, hogy ezen mi lesz a következő szín :D Úgyhogy innentől kezdve egy kicsit egyhangú lesz a blog, két váltakozó wippel, de hát ez van! :D

Another blue! This time the background and the jackets got 2476 stitches of 930.
Now that I've finished Gaudí, and seeing that this wip has "only" 22 colors left (yeah, right, that means about 88% of the whole wip), I got the urge to have this wip as my next finish, by the end of 2017! There's not really much of a chance to make it, but I'm gonna try! :D After all, I've finished Gaudí 3 months earlier than planned! :D So for that I've decided to send all my wips except for the Flash vs. Arrow poster on hiatus. Those few stitches per wip didn't take up much time, but I didn't really feel like working on it when I thought about the next color of this wip :D So from here on my blog will be a bit more monotonous, with two rotating wips, but that's life! :D

Előtte/before:

Utána/after:


4 megjegyzés:

  1. Good plan! It will be nice to see Arrow and Flash continue to come to life. I finally watched the Flash premiere. :) Soon you'll have me watching all your shows.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Then my work is done here :DDDD And I still have a couple of new posters for other shows waiting to be started ;DDDD

      Törlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁ!! Végre odajutok, hogy utolérjem a blogod és folytassam az enyém és erre miiiiit látok????!!!! Első tervem az volt, hogy decembertől kezdem a hozzászólásaimat írni, de ilyen bejegyzést nem hagyhatok szó nélkül!!!
    Félrerakod a többit???? Már a Montecristót is milyen régen félbehagytad.... Értem én, hogy szeretnéd már készen látni, na DE!!! énrám nem is gondolsz??? Akkor most csak két képen nézegethetem, hogy mennyit haladtál?? Hol lesz a szemerőltető x-keresés?? Ritka kivétellel meg szoktam őket találni!!
    ÁÁ, teljesen fel vagyok háborodva!! :) :D
    Legyünk már egy évvel előrébb!!! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt az egy évet már én is nagyon szeretném átugrani... de leszel te még ennél is dühösebb rám :DDDDDDDD

      Törlés